Skip to content

DUK

„Flowbird“ yra paprasta paslauga, leidžianti vairuotojams susimokėti už parkavimą savo mobiliuoju telefonu ar kompiuteriu.

Parkavimo aikštelės kontrolės darbuotojai mobiliais įrenginiais patikrina galiojančius mokėjimus už transporto priemonių parkavimą. Kvito kaip mokėjimo įrodymo spausdinti nereikia. Tačiau svetainėje my.flowbirdapp.com jūs galite atsispausdinti savo kvitų suvestinę

Taip, naudodami savo „Flowbird“ paskyrą jūs galite sumokėti už automobilių parkavimą iš bet kurios vietos. Jūsų „Flowbird“ paskyra gali būti naudojama visose vietose, kuriose yra prieinama ši paslauga. Lankykitės ten, kur galima pasinaudoti šia paslauga.

Pirkimas ir apmokėjimas

Taip, mokėjimai iš „Flowbird“ paskyros yra labai saugūs. „Flowbird“ mokėjimo sistema yra sertifikuota pagal Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standartą

„Flowbird“ paslaugos registracija yra nemokama.

Tiesiog sukurkite savo paskyrą svetainėje my.flowbirdapp.com arba naudodami „Google Play Store“ („Android“) arba „Apple IOS“ („iPhone“) programėles.

Užregistruokite transporto priemonės, kurią norite priparkuoti, valstybinį numerį.

Atlikdami pirmąjį „Flowbird“ mokėjimą, įvesite savo banko kortelės duomenis, jie bus saugiai įsiminti ir jums nereikės įvesti jų dar kartą. Kai pasirenkate ir apmokate parkavimą naudodami „Flowbird“, jūs sumokate standartinį parkavimo mokestį, kurį nustato parkavimo aikštelės operatorius (privatus operatorius, vietos valdžia, universitetas, ligoninė ir t.t.), ir papildomą mokestį už naudojimąsi „Flowbird“ paslauga parkavimo paslaugai įsigyti. Jums bus pranešta apie bendrą parkavimo kainą, prieš jums patvirtinus mokėjimą ir pradėjus parkuoti automobilį.

Paskyros valdymas

Registruodamiesi turite nurodyti transporto priemonės, kurią ketinate parkuoti, valstybinį numerį. Vėliau skiltyje „Mano paskyra“ galite pridėti / užregistruoti kitas transporto priemones arba tai galite atlikti kitą kartą parkuodami automobilį.

Taip, asmeninius duomenis galite keisti „Flowbird“ svetainės „my.flowbird.com“ skiltyje „Mano paskyra“.

Vykdomi mokėjimai nėra matomi istorijos skiltyje, bet jie yra matomi vykdomų operacijų skiltyje. Paskutinė operacija bus matoma operacijų istorijoje pasibaigus jos galiojimo laikui.

Jei „Flowbird“ paskyroje pasirinkote SMS priminimų siuntimą, užsakius parkingą, jie bus siunčiami automatiškai. Norėdami išjungti SMS priminimų siuntimą, turite pakeisti nustatymus. Negaliu sukurti paskyros. Registruodamiesi įsitikinkite, kad visi būtini laukai įvesti teisingai. Jei nepavyksta išspręsti problemas, susisiekite su mūsų klientų pagalbos tarnyba užpildydami ir pateikdami šią formą.

Jei jūsų įvestas telefono numeris ar el. pašto adresas įvesti teisingai, tai reiškia, kad šie duomenys greičiausiai jau buvo panaudoti kuriant kitą paskyrą.

Jei jau kūrėte paskyrą naudodami tuos pačius duomenis, turite pakeisti arba ištrinti šiuos duomenis kitoje paskyroje.

Jei vis dar nepavyksta išspręsti problemos, susisiekite su mūsų klientų pagalbos tarnybą užpildydami ir pateikdami šią formą.

Taip, galite ištrinti savo paskyrą ir visus jos duomenis. Prašome susisiekti su mūsų klientų pagalbos tarnybą užpildžius šią formą.

Mano paskyra buvo užblokuota po 3 bandymų įvesti neteisingą PIN / slaptažodį

Po 3 bandymų įvesti neteisingą PIN / slaptažodį jūsų paskyra bus užblokuota. PIN / slaptažodį galima iš naujo nustatyti pasirinkus parinktį „Pamiršau PIN kodą ar slaptažodį“

Taip! „Flowbird“ programėlę galima atsisiųsti iš skirtingų „Apple“ (IOS) parduotuvės ir „Google“ („Android“) „Playstore“ versijų. Šiuo metu paslauga teikiama įvairiose šalyse. Jei išmanusis telefonas nėra prijungtas prie šių parduotuvių, programos surasti negalėsite

Naudojimasis paslauga

Deja, jūsų parkavimo tokių atveju negalima atšaukti ar pakeisti. Jūs turite užsakyti parkavimą iš naujo nurodydami teisinga vietovės kodą. Priešingu atveju galite gauti baudą.

Gavau pranešimą apie baudą už parkavimą.

„Flowbird“ neneša atsakomybės, jeigu jums buvo išrašyta bauda.

Visada patikrinkite, ar parkavimo užsakymas ir apmokėjimas buvo sėkmingas ir (arba) jis yra matomas jūsų Whoosh paskyros operacijų istorijoje. Turite patikrinti, ar visi jūsų pateikti duomenys (valstybinis numeris ir vietovės kodas) šiai parkavimo sesijai yra teisingi. Jei gavote pranešimą apie baudą, bet manote, kad jūsų parkavimo sesija buvo teisingai patvirtinta, turite tiesiogiai kreiptis į parkavimo aikštelės, kurioje parkavote automobilį, operatorių. Jūs turite išsaugoti visus įrodymus / duomenis apie bet kokį galiojantį mokėjimą už automobilio parkavimo sesiją.

Jei pasirinkote pranešimo el. paštu parinktį, gausite el. laišką, patvirtinantį jūsų parkavimo operaciją. Jei nepasirinkote pranešimo el. paštu, patikrinkite ar yra mokėjimo patvirtinimas tarp vykdomų parkavimo operacijų. Jūs negalite manyti, kad jūsų automobilio parkavimo sesija galioja, kol negalite to patikrinti. Pasibaigus jūsų automobilio parkavimo laikotarpiui, mokėjimo už parkavimo operacija bus matoma jūsų operacijų istorijoje.

Jei pasirinkote galimybę gauti SMS žinutę apie automobilio parkavimo sesijos pabaigą, gausite SMS žinutę su pranešimu apie galiojimo pabaigos laiką / datą.

Taip, paskyros istorijos skiltyje galite pasirinkti ir eksportuoti apmokėtų automobilio parkavimo sesijų istoriją.

Susisiekti

Norite paklausti,
turite pasiūlymą
ar reikia pagalbos?

„Flowbird“ pagalbos
komanda yra čia, kad padėtų
jums prisiparkuoti
lengviau!

AppIcon

Įsidiekite „Flowbird“ skirtą „iOS“ ar „Android“ įrenginiams

Skip to content